Müügi- ja tagastustingimused

1. ÜLDINFO


1.1. Veebipoe www.elev.ee (edaspidi veebipood) omanik on Elev OÜ (registrikood 14892752), asukohaga Puiatu tee 7-6,Puiatu küla, Viljandi vald, Viljandimaa. Kontakt: elevteeise@gmail.com, +372 51981015


1.2. Veebipoest kaupa ostes kinnitab klient, et on tutvunud alltoodud müügitingimustega ning nõustub nendega.


1.3. Alltoodud müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.


2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo


2.1.Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.


2.2. Veebipood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse Elev veebilehel www.elev.ee


2.3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.


2.4.Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.


2.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.6. Veebipoe omanik ei vastuta kauba valest kasutamisest tekkinud vigastuste eest.


2.7. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on Müügitingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.




3. TELLIMUSE VORMISTAMINE


3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode (tooted) ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks kuvatakse veebipoe paremal ülaribal väli „Ostukorv“. Ostu sooritama asudes tuleb veenduda, et ostukorvi on lisatud õiged tooted. Seejärel tuleb valida rippmenüüst kohaletoimetamise viis ning nõustuda enne ostu sooritamist müügi-ja privaatsustingimustega. Ekraanile kuvatakse kauba ja transpordi tasu suurus lõppsummana.


3.2. Leping jõustub, kui tasutav summa on veebipoe arvelduskontole laekunud.


3.3. Saadetised saabuvad kliendile 2-7 tööpäeva jooksul. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saatmist.



4. MAKSEVIIS


4.1. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad lõplikud ning märgitud eurodes kaupade juures. Kauba hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu, kui ei ole märgitud teisiti.


4.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat, Smarposti pakiautomaat, DPD pakiautimaat.  


4.3. Veebipoest kaupu ostes on võimalik tasuda arvega või järgmiste Eesti pankade pangalinkide kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Pangamaksed toimuvad teenusepakkuja, Maksekeskus ASi turvalise keskkonna kaudu.






5. TAGANEMISÕIGUS


5.1. Ostjal on õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist.


5.2. Kauba 14 päeva jooksul tagastamise õiguse puhul tohib kaupa kasutada vaid viisil, mis on vajalik, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.


5.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või kaubal on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui kauba välimus on oluliselt deformeerunud, on omanikul õigus tasu maksmisest keelduda.


5.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada omanikule sellesisuline e-kiri ning saata see aadressile elevteeise@gmail.com 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.


5.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastatav kaup ei vasta tellitule (nt kaup on vale või defektiga).


5.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud aja jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.


5.7. Veebipood maksab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui taganemisavalduse saamisest 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.


5.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.


5.9. Veebipoel on õigus müügitehingust taganeda ning ostjalt kaup tagasi nõuda, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.



6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS


6.1. Ostjal on õigus kauba puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressil elevteeise@gmail.com.


6.2. Kui ostjal tekib kauba suhtes pretensioon kauba ostmisest kuni 30 kalendripäeva möödumisel, peab ostja olema valmis taasesitama ostu sooritamist tõendava dokumendi, nt ostuarve, mis saadetakse ostja e-posti aadressile pärast ostu sooritamist.


6.3. Veebipood ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba ostjale üleandmist.


6.4. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, siis parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.



7. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE


7.1. Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Kõik kliendi andmed kustutatakse veebipoe süsteemist ostu sooritamise kuupäevast 30 kalendripäeva möödumisel. Veebipood ei kogu ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ega kliendieelistuste analüüsimiseks. Kui ostjal tekib kauba suhtes pretensioon kauba ostmisest kuni 30 kalendripäeva möödumisel, peab ostja olema valmis taasesitama ostu sooritamist tõendava dokumendi, nt ostuarve, mis saadetakse ostja e-posti aadressile pärast ostu sooritamist. Ostja pangakonto numbrit kasutatakse ainult kliendile maksete tagastamiseks.


7.2. Veebipood edastab isikuandmed veoteenust pakkuvale ettevõttele (Omniva, Itella Smartpost, DPD) vaid selleks, et kaup kohale toimetada. Kui kaup toimetatakse kohale kulleriga, siis edastatakse lisaks ostja kontaktandmetele ka tema aadress. Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude haldamiseks, kliendiprobleemide lahendamiseks ning raamatupidamistoimingute tegemiseks. Veebipood edastab ja töötleb ostja isikuandmeid vaid tellimuse täitmiseks, arveldamiseks ja kauba transpordiks.


7.3. Isikuandmeid hoitakse veebipoe süsteemis nii kaua, kuni kestab pretensioonide esitamise aeg. Pärast seda kõik tellimused ja kliendiandmed kustutatakse. Isikuandmetele on juurdepääs vaid veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipoe volitatud töötajad ei avalda kliendiandmeid (nimi, telefoninumber, aadress) mitte ühelegi kõrvalisele isikule. Veebipood ei vastuta kolmandatele pooltele, nt transporditeenuse pakkujale teatavaks saanud isikuandmete kasutamise ja/või töötlemise eest.


7.4. Veebipood austab kliendi privaatsust ega saada otseturundusteateid. Kui klient on avaldanud soovi saada infot veebipoe toodete ja tegevuste kohta, siis liitub klient veebipoe uudiskirjaga, täites selleks kodulehel oleva uudiskirjaga liitumise vormi.


7.5. Isikuandmete töötlemisega seotud vaidlused lahendatakse klienditoe vahendusel e-posti aadressil elevteeise@gmail.com või telefoni teel +372 51981015


7.6. Pangamaksed toimuvad teenusepakkuja, Maksekeskus ASi turvalise keskkonna kaudu. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale, Maksekeskus ASile.